Wednesday, August 10, 2011

Kenangan Semalam....


Pejam celik dah masuk hari rabu dah. Hurm, cepat gile masa berlalu. Semalam aku happy sangat dpt menghabiskan masa berbuka puasa bersama dia. Memang dah lama aku rancang nak berbuka dengan dia dan akhirnya hajat aku tercapai juga. Tapi cian dia. Aku tgk die penat coz keje smpi petang plus stress lagi then terpaksa amik aku kat stesen KTM lagi. Kdg2 sedih jgak coz dia keje mcm org gile but aku rasa berbaloi dengan gaji dia kot. Thanx sgt2 kat dia coz belanja aku berbuka smlm, walaupun sebenarnya aku segan coz asyek dia jew yg belanja aku tpi aku blum pernah lagi belanja dia lgi. Seriously, dia memang x berkira dengan aku walaupun kami hanya kawan dan walaupun aku bkan bf dia. Memang aku respect gile. Lagi satu, semalam aku menghabiskan masa bermanja dengan dia dan bermesra dengan dia coz aku rasa hanya dlm beberapa bulan nih saja aku dpt menumpang kasih sayang seorang teman coz maybe dia akan berangkat ke Egypt. Memang x dinafikan yg hati aku berat nak melepaskan dia pergi tpi apakan daya, aku harus redha dengan kehendak dia.



Semalam aku dan dia banyak berkongsi cerita. Macam2 yg kami bualkan dan itu tak membuatkan bosan bila bersama dia. Antara kami seperti ada 'kimia', huhuhuhu... Dia banyak bercerita mengenai keluarganya dan juga kenangan dia yang lalu yang membuat aku asyik mendengarnya. Semalam bila dia sebut pasal Egypt jew, mesti aku akan diam dan tidak berkata apa-apa. Hanya Tuhan yang tahu betapa sedihnya hati aku nih bila perkataan Egypt keluar dari mulut dia, coz dlm otak aku hanya terfikir yg dia akan pergi jauh dari aku. Dia juga byk share citer nan aku pasal ex2 dia, pasal bf dia yg skrg. Some of the stories makes me sad and some of it makes me angry coz kebanyakan lelaki yang dia kenal hanya nak duit dia jew... Keji sgt mereka2 itu, lau aku dpt rasa nak sula jew coz ambil kesempatan di atas kelemahan org lain. Malam tdi dua kali aku mengalirkan airmata tnpa pengetahuan dia coz aku terlalu sedih sgt. Kdg2 aku terfikir, kenapa lambat sgt aku jumpa dia F 2 F... Sebelum nih hanya communicate melalui Fb and phone.



Dia ada masalah tdo coz dia x boleh lelapkan mata(insomnia). Aku risau coz dia asyek kata nk makan ubat tdo, aku takut dia ketagih nanti. Siang tadi(Rabu) aku sempat menghabiskan masa bersama dia di Sunway Pyramid, hari nih dia cuti so dptlah buang2 masa skit. Sepanjang hari aku menenami dia ke hulu dan ke hilir. Bayar bil lah, g survey baju r. Walaupun aku penat tpi aku rasa simpan je coz aku nak nikmati saat2 gembira tuh dengan dia dan aku xnk spoiledkan semuanya. Then, kul 4 tdi dia hantar aku balik semula ke Shah Alam, coz aku ada class kul 4 ptg. Hari nih aku berbuka di rumah dan dia pun sama tetapi dia keseorangan dan tiada siapa menemani dia. Alangkah bestnyew if aku selalu dengan dia, 24/7.... Tapi aku tahu susah nak mcm tu, coz dia keje n aku ada class. Kitaorg plan nak shopping bersama nanti and hopefully plan itu menjadi... Seriously, time aku tulis pasal nih, aku rindu dia sgt2... Harap dia pun begitu juga... wahai 'F'........


No comments:

Post a Comment