Wednesday, January 18, 2012

I'm 19...


12/1/2012...x sangka aku, dlm sekelip mata jea aku dah mencecah usia 19... Tapi, baru 19 and muda lagi... Aku happy gile coz 1st time celebrate bufday zaman University.. huhuhuhu.... Azam aku tahun nih, nk lupakan yang lama and terima yang baru... aku dah tak kisah dah dengan masa silam aku coz aku rasa amat membebankan aku.. Pk pasal masalah org tpi masalah sendiri x dpt selesaikan... Lgpun i have a new things in my life... So, aku akan concentrated kat benda tuh jea... Aku dah x heran kat benda laen... Hajat aku nak pakai BB n lappy dah termakbul... So, aku x perlu mengemis untuk mendapatkan semua itu... Yang aku sodehh skit adalah aku celebrate without my mummy.. Yelah, aku kat kampus and dye kat Seremban... huhuhuhu..... Dah la bufday aku, time tuh jugak first paper aku.. lalalallala!!!

No comments:

Post a Comment