Saturday, August 11, 2012

Shopping penuh bergaya!

Alhamdulillah, tahun ni merupakan tahun yang bertuah bagi aku. Rezeki aku melimpah ruah tahun ni, walaupun aku ni boleh dikatakan agak boros berbelanja tetapi rezeki tetap ada. Tahun ni aku boleh dikatakan beraya dengan bergaya jugaklah coz macam2 aku beli untuk diri aku. Banyak jugaklah aku spend untuk diri aku, almost RM 2K jgaklah. First time dalam tahun ni aku banyak menghabiskan masa aku berbuka puasa bersama rakan baikku iaitu Aben Al Hafiz, shopping pun aku dengan dia jgak. Macam tahun lepas aku hanya menghabiskan masa dengan orang yang aku sayang, tetapi tahun ini aku lebih gembira menghabiskan masa aku dengan rakan2 sekuliah. Aku rasa, dengan cara inilah aku dapat mengenali mereka dengan lebih mendalam lgi. Tahun ni aku beli baju dengan banyak skali. 10 pasang baju, 2 helai seluar, 2 pasang kasut dan sebotol perfume. Seperti yang aku idamkan, aku dapat juga membeli sebotol Davidoff Champion. Memang wangi nak mampos gua cakap lu beb! 



No comments:

Post a Comment