Wednesday, March 20, 2013

Cinta Dalam Hati

Aku tak mudah untuk menyerah, tidak mungkin untuk mengalah. Walaupun baru single kembali 3 minggu sudah namun aku masih tidak serik untuk mencari cinta kembali. Aku tak nafikan yang aku masih menyayangi ex aku dulu dan sebenarnya bnda itu yang masih menghantui aku ketika itu. Namun sekarang aku sedar ex remains ex! Aku pun x nafikan yang aku sebenarnya dah bosan and thats y aku tinggalkan ex aku yg sekarang.


Tanpa aku sedari, sepanjang 2 tahun aku study aku dah ada 10 bekas... Aiyoo, x sangka playboy jgak aku ni #EH! Skrg aku masih dlm proses mengenali beberapa org tetapi tidak sure lagi adakah aku harus meneruskan hubungan itu ke tahap seterusnya ataupun tidak. Maybe aku harus tunggu dorg plak yg approach aku.. Aku dah x kesah la lpas ni. Aku pun dh happy mcm ni ;) Setiap gerak aku jadi kaku, kata manis jadi bisu kerana makna cinta aku teramatlah rindu. Bila cinta tiada lagi, bila sayang sudah tak bererti. Namun, sayang usah kau resah.....

No comments:

Post a Comment