Monday, September 5, 2011

Siblings Beraya....

Gambar ini yang paling aku nantikan2 coz ini baru pertama kali kami dpat bergambar lengkap dengan semua yg ada. Kiranya dah mcm family dh nih... Suma memang aku sayang sgt2.. Inilah malam terakhir kami dpt berkumpul bersama coz besoknya suma dah blik U masing... Aku rasa nk cuci je pic nih n framekan nye....



Time nih weolls engat lgi coz kitaorg bru lepas g raya umah Bella, Myra then time nih raya umah Aiman Diyana.. Asyek bergamborr jew weolls nih... Suma gila glamer lah katakan... Tapi happy gila coz aku mmg sentiasa dgn kepala gila n mlut longkang aku.. Ada je bahan aku nk mengena... Kesian dorg coz terpaksa layan aku... hahaha Tapi aku tahu lau aku xder, mmg dorg mati kutu... hikhikhik!!!


Hurm, masih tersemat lagi memori kami semua bersama menyambut raya. Time ni paling kecoh dan meriah gila... Aku rindu saat2 gembira aku nih. Tiada siapa yang boleh ganti tempat mereka, coz aku dah anggap mereka macam adik2 aku sendiri coz aku yg paling tua dlm group nih.. ILYSM siblings, skrg nih suma kat U masing2. Aku bangga degan mereka coz semuanya dpt melanjutkn pelajaran lagi tinggi.


AKU HARAP HUBUNGAN KAMI ADIK BERADIK AKAN KEKAL WALAUPUN KAMI BUKAN SAUDARA KANDUNG...!!! ILYSM SIBLINGS...

No comments:

Post a Comment