Saturday, April 21, 2012

Sembunyi...

Aku tahu ini terlalu drastik tapi aku harus akui yang aku telah menyukai seseorang tanpa aku sedari tetapi aku tahu aku tidak layak untuk dia kerna dia jauh lebih sempurna dari aku. Tetapi kenapa aku tak perasan akan perkara ini??? Rakan2 aku yang lain dpat membaca semuanya tetapi aku tetap menyembunyikan perasaan aku supaya aku tidak mengulangi kesilapan lalu aku. Aku sering dikejar bayang2 resah dan aku tidak dapat menyembunyikannya. Budak2 rumah aku semuanya tahu akan perkara ini tetapi aku tetap tidak mengakuinya kerna aku takut akan kehilangan dia. Kenapa aku harus begini?? I fall in love with my own friend?? NO!!!! Aku harus menyembunyikan perkara ini dan aku tak mahu benda ini jadi isu di kemudian hari. Aku telah hilang orang yang aku sayang dulu dan aku tak mahu hilang lagi. Aku sayang dia sangat2. Tuhan tolonglah aku, aku tidak mahu terus dibelenggu. Aku akui, aku akan cemburu melihat dia bersama orang lain. Tetapi aku pendam semuanya.. MENGAPA JADI BEGINI??

No comments:

Post a Comment