Thursday, September 20, 2012

Biarlah Ku Sendiri

Setiap kali aku sendiri, aku sering memikirkan kenangan lalu aku. Tak tahu kenapa, satu persatu kenangan itu muncul. Aku tahu bnda itu susah utk di lupakan tetapi tak boleh ke biarkan aku sendiri?? Aku nak mulakan hidup baru dengan orang yg aku sayang. Setiap semester aku ubah cara hidup aku kepada cara yg berlainan coz aku inginkan perubahan. Aku bukannya apa, just follow the concept "peoples change" but sometimes i realized that maybe my changes are too much. I know some of them cannot accept my changes but i try to improve and made myself better each day. I know everybody not perfect but only us can make ourselves perfect, not other people. 
 
 
I started to improve myself by  bought a new clothes, shoes, trousers and other things. I did this not to show off or impress other people but this is my self. I dun care what people said about me and they never enter my imprtant lists. Just biarkan aku sendiri coz aku lagi suka begini. I have my own lifestyle and my way of life. Aku x minx pendapat org lain and aku x ingin hidup aku ditentukan. Kenangan lalu hanya akan berkubur pabila tiba waktu yang sesuai dan skrg sudah tiba masanya aku  bersama dgn orang yg aku sayang. Aku bukan lemah seperti dahulu lagi, skrg aku makin tegas dan aku x peduli dgn orang sekeliling aku. Fikiran aku tertumpu pada diri aku sahaja, yg x penting tu aku x kesah langsung. Hidup, duit, masa, barang and others sumanya aku punya. Tiada org lain boleh ganggu bnda tu!! BIARLAH AKU SENDIRI

                                           

No comments:

Post a Comment