Sunday, July 31, 2011

Antara H, I dan F....

Susahnya lah aku nak decide... Pada mulanya, aku bersama 'H'. Aku sayang sangat kat dia tapi sometimes aku rasa tertanya-tanya sejauh mana cinta dia pada aku?? Setiap kali aku ajak dia hangout, mesti ada jew alasannya. Xde wet r, keta rosak lah, nak study lah, nak STPM r. Lama-kelamaan aku jadi bosan dengan semua alasan nih. Kadang-kadang aku terasa hati dgn dye, mcam aku nih sekadar di pinggiran je. Aku sayang dia sangat tpi sometimes aku rasa mcm dia x sayang aku langsung. Baby, Bubu minx jangan lah suka senthap2 n tacink2 coz u already 19 and u already grown up and already in upper 6. PLEASE BE SERIOUS 'H' WITH OUR RELATIONSHIP. I hope u bring up our relationship to the next stage coz i know u love me more than u love ur ex. Bubu sayang dengan baby tapi janganlah buat Bubu hilang rasa sayang tu coz bila sekali rasa tuh dah hilang, Bubu x leh buat apa2 dah.


'I', kenapa di saat aku bersama 'H', ko dtg menghulurkan kasih?? U seems know that i need someone to express all my feelings and what i felt. Although u just 16, but u know how to win my heart. I feel touched when u said u love me but we just met here;in FB and i dunno how u can love me. I never told u bout 'H' coz i dun wanna lose you and it seems that i already love u too but we are too early to become a couple. I hope u understand with my situation n u can accept it. I want u to focus on ur study first and i will wait u but u have to promise with me that u have to study hard and score in ur SPM... I think ada lagi yang lagi baik daripada 'I', coz i think that i'm not suitable for you coz u are more howt than me and we just know each other by pics and we never meet up yet. I takut yang u akan kecewa bila kita bertemu.

Perkenalan aku dengan 'F' bermula 7 bulan yang lalu. Aku tak sangka yang benda ni boleh berubah jadi sayang n cinta. Dulu kita hanya bermula sebagai kawan dan seterusnya pun kawan tetapi selepas disaat saya bertentang mata dengan awak minggu lepas, perasaan saya terhadap awak mula berubah. Walaupun sebelum nya saya dapat tahu yang awak dah ada BF, tetapi saya masih mahu lagi bersama awak. Saya tahu yang awak lebih sayang kan BF awak coz dia lebih hawt dari saya tpi saya tahu awak tak pandang itu suma. Selepas kita menghabiskan masa bersama pada malam itu, saya makin sayang pada awak. Cara awak melayan saya lebih baik daripada 'H'. Itu tidak saya nafikan.. Then, awak bgthu pada saya yang awak nak pergi Egypt coz nak study tpi 5 thn saya terpaksa menunggu. Saya x sanggup apatah lagi BF awak, Azrul. Walaupun awak tak bgthu dye lagi. Semalam buat pertama kalinya airmata saya mengalir kerana awak kerana saya x sanggup kehilangan awak. Saya hanya minx satu jew, jangan lah pergi tinggalkan saya coz saya dah mula cinta, sayang dan xnk kehilangan awak.




TOLONGLAH AKU 'H', 'I' DAN 'F'....... I LOVE ALL OF YOU!! DUN MAKE ME SAD ANYMORE.

No comments:

Post a Comment