Sunday, July 31, 2011

Puasa Pertama...


Sekelip mata jew dah masuk bulan puasa, aku tergamam sekejap bila dah masuk puasa. Hurmmm, tahun adalah tahun yang pertama aku puasa tanpa siblings and mama. I hope they're doing fine coz i really mish then so much. Teringat bila aku berbuka bersama siblings dulu kat Jusco S2, penuh dengan gelak ketawa dan gembira. Aku harap dorang rasa apa yang aku rasa nih, mcm mana lah dorg kat sana yea. Aku harap pada bulan ramadhan ini, akan membawa seribu makna dan kemanisan dalam hidup aku agar dapat aku lalui dengan sempurna. Tadi aku bersahur bertemankan housemate aku dan kami makan bersama juga pabila berbuka. Mama aku pula berseorangan di rumah dan aku harap dia tak menangis sorg2 seperti tahun lepas. Kesian kat dia, i hope she's good now. Finally, today is examination day and i'll get ready with first subject that is English for General Purpose. Hopefully that paper is easy and hope that i can pass with flying colours.... SELAMAT BERPUASA DAN BERBUKA...

No comments:

Post a Comment