Sunday, July 31, 2011

Single..?? Aku ke yang single??....


Hurm, dalam sekelip mata saja aku dah hilang 'H' impak daripada apa yang aku post dulu dlm blog nih. Aku bukannya sengaja nak sakitkan hati or mainkan perasaan dia tapi dah sampai masa untuk dia dapat yang lebih baik daripada aku. Aku jadi macam ni pun semuanya kerana dia juga, kalau r dia bg perhatian dan sepenuh kasih sayang dia pada aku, xder lah aku cari lain tpi apa boleh buat... Nasi dah jadi bubur, sayang aku pada 'H' mula pudar selepas dia maki aku dulu. Aku tetap sabar dengan dia dan pada masa yang sama aku mula memikirkan hidup aku pada masa hadapan jikalau aku masih lagi bersama 'H', apa yang akan jadi pada aku.?? Maafkan aku sangat2 'H', aku tak berniat hendak melukakan hati kau dan membuat kau menangis tetapi keadaan yang memaksa aku berbuat begini. Aku tahu kau akan dapat yang lebih baik daripada aku. Aku tahu yang aku memang tak layak untuk kau 'H'. Aku tahu yang perkenalan kita ditetapkan oleh Ameer Rizky dan aku tahu yang kau bersungguh-sungguh hendak berkenalan dengan aku dulu sampai mintak number aku lagi tapi apakan daya, jawablah bahawa jodoh kita tiada dan kita tak pernah sengketa. Moga engkau berbahagia di samping orang yang kau sayang 'H'. Ampunkan segala dosa dan kesilapanku yang lalu, aku harap kita boleh berkawan semula seperti awal perkenalan kita dahulu.

No comments:

Post a Comment