Friday, September 2, 2011

Maafkan Kepergianku....






Semalam dia ok jew, ntah kenapa dia amik keputusan yang begitu drastik sekali. Keputusan BFF aku Fathia untuk berheti teros dari MSU benar2 memberi impak yang besar padaku. Jika dia tiada lagi, aku hilang semangat nak study. Dah tiada makna aku datang class awal coz aku xder siapa aku nak teman lagi. Dulu Aku selalu datang awal coz aku temankan dia sebab dia sorang2 then sekarang aku xder siapa dah.. Dulu, Fathia selalu mendengar luahan hati aku n masalah aku. Setiap masalah aku, aku citer ngan dia tapi sekarang dah xder sape nak dengar lagi rintihan hati aku. I'm gonna miss you Nur Fathia Ahmad Kassim. Aku dan yang lain dah sedaya upaya menghalang dia tapi dia nekad dengan keputusan dia, sampai aku menangis teresak-esak... Lepas nih, tiada lagi riuh rendah suara Fathia dan tiada lagi hilai tawa pompuan nih.... Beliau fofulat dengan trademark beliau "LEMPANG-LEMPANG KUNK"!! Sampai aku terikut dengan words tuh... Hurm, kami semua doakan kebahagiaan you Fath... Jangan Lupa kami yea.....






No comments:

Post a Comment