Friday, September 2, 2011

Raya @ 18.....





Hurm, raya tahun nih aku rasa kurenggg skit... Aku langsung xder mud nak beraya walaupun aku shopping sakan. Entahlah... Aku rasa aku x sempat nak buat apa yang aku plan, x tahu lah nape.. Hurm, Tahun nih tahun ketiga aku beraya tanpa abah disisiku... Cepat betul masa berlalu.. Persiapan raya aku pun biasa jew, baju yang aku shopping tu pun aku langsung x sentuh, entah kenapa aku rasa malas, sayu, n xder mud langsung dengan benda nih semua... Hurm, then lepas nih nak pergi trip plak... Macam2 yang aku pk, final project, assignment, homework, report, tarian n macam2... aku x tahu mana satu nak buat... Pejam celik dah masuk 1 Syawal dah, aku rasa kejap gila dowh... Sekelip mata dah nak masuk bulan 9... Then akhir tahun pun lagi beberapa bulan jew... Aku rasa tahun nih bawa perubahan yang besar dalam hidup aku. Macam2 yang berlaku dan berlalu....

No comments:

Post a Comment