Friday, September 2, 2011

Shopping raye.....


Jumaat hari aku last kat MSU, aku sanggup jalan kaki dari apartmen aku sampai KTM Bt. 3 semata nak pergi jumpa dia n berbuka dengan dia but finally we end up breakfast in the car. Naseb bek dia dah beli barang makan. Then aku teman dia pergi beli contact lens kat Sunway Pyramid n macam2 lai. Then malam tu, aku tdo umah dia... Aku baru rasa aku shopping raya tahun nih ada makna sikit. Macam tahun lepas aku beli macam2 tapi aku shopping sorang2 tapi tahun nih walaupun x macam tahun lepas tapi aku happy coz aku pergi shopping dengan 'F'. Aku happy gila coz aku x bosan n ada orang teman aku shopping. Yang aku heran, aku beli kasut Topman, dia pun beli kasut yang sama jugak... Hurm?? Mottipp?? Then aku teman dia cari barang untuk family dia plak kat Chow Kit Road.. Dia sgt bertanggungjawab, walaupun aku sakit pinggang n kaki, aku tetap enjoy jalan dengan dia. Yang aku x bleh blah, kami kuat mkn gila. Time berbuka sekali, lepas tuh makan lagi then balik dari KL malam tuh makan lagi kat SS 25... Suma yang kami makan malam tuh hanya western n italian. Sodapp!!! Aku menghabiskan lagi malam aku kat umah dia then besoknya kami pulang bersama, dia hantar aku kat KTM Kajang then dia tros balik umah Parents dia kat Kajang jugak...

No comments:

Post a Comment